NADPIS1

 

Firma        Náhradné diely         Opravy a servis       Zapájanie a uvedenie do prevádzky spotrebičov      Kontakt – kde nás nájdete      Galéria – foto

 

Pozáručné opravy

Dôležitá činnosť vzhľadom na životnosť spotrebiča je aj pozáručná oprava. Preto by mal byť zverený odbornej, alebo autorizovanej firme, ktorá má správne náhradné diely, vedomosti a skúsenosti. Tým je zaručená odbornosť opravy a Váš spotrebič má toho správneho lekára. Opravujeme elektrospotrebiče takmer všetkých značiek. Rozsah našej činnosti je široký aj čo sa týka sortimentu:

práčky,    umývačky,
sporáky  elektrické,  plynové, kombinované,
varné dosky elektrické, plynové, indukčné,
digestory,
drobné spotrebiče - vysávače a mikrovlnné rúry, tlakové hrnce Fagor a mnohé iné.

 

 

Ako správne objednať opravu spotrebiča

Objednávky prijímame  osobne v našej prevádzke na Stavbárskej 38 od 11,00 do 17,00, alebo telefonicky na čísle 02/ 622 45 789 alebo 0905 513 111. Aby bola objednávka správne vybavená, doporučujeme pri objednávaní opravy nahlásiť :

Výrobcu – napríklad Fagor, Ardo. Elektrolux...

O aký výrobok sa jedná – práčka, sporák...  

Model – typ výrobku napr. 5H-412 

A prípadne výrobné číslo, alebo kód výrobku, podľa pokynov operátorky

Hlavne treba povedat popis závady..

 Link: http://www.mirima.sk/Objednavka-pozarucneho-servisu-a3_0.htm

 

Treba nájsť čas, aby sa technik mohol vášmu pokazenému výrobku venovať dostatočne dlho a v rámci našej pracovnej doby. Opravy prevádzame pondelok až piatok od 10,00 – 20,00 hod. Po 17.00 a cez víkend pracujeme za príplatok, o ktorom vás poinformuje operátor.     

 Prevádzanie opráv a záruka na vykonané opravy je v rámci Zákona o ochrane spotrebiteľa, a Občianskeho zákonníka.

 

Pozor na podvodníkov

Niektorí tiežopravári, ktorí sa chcú nekalým spôsobom obohacovať na úkor zákazníkov, ktorí si ich telefonicky zavolajú na opravu zariadenia, inkasujú od nich peniaze, ktoré im nepatria. Aby sa vyhli zodpovednosti, robia to pod hlavičkou inej firmy. Telefónne číslo zákazník získa z obvyklej pravidelnej inzercie v periodickej tlači, a dotyčný

technik-podvodník vystupuje  podľa okolností, raz pod svojou hlavičkou, raz sa predstavuje ako zástupca firmy Elektrohelp. Pod touto hlavičkou inkasuje zálohy a používa nejakú nepodarenú pečiatku, kde je napísané čiastočné meno firmy Elektrohelp. Keď žiadate dokončenie zákazky, alebo vrátenie peňazí, tak sa vám dotyčný zatajuje, prípadne nanucuje služby, alebo výrobky ktoré si neželáte a tým podmieňuje vrátenie zálohy. Vzor falošného potvrdenia aj s pečiatkou:

 

 

 Naši technici používajú zásadne opečiatkované montážne listy a pečiatku na potvrdzovanie montážnych listov so sebou nenosia. Naše montážne listy sú očislované a technik je povinný ho zákazníkovi vydať.  Preveriť identitu si môžete na uvedených tel. čislach , kde objednávate opravu, Zákazky preberá dispečer-ka, čiže nie samotný technik.