Firma Náhradné diely Opravy
a servis Zapájanie a uvedenie do prevádzky
spotrebičov Kontakt
– kde nás nájdete Galéria – foto
Pozáručné opravy
Dôležitá činnosť vzhľadom
na životnosť spotrebiča je aj pozáručná oprava. Preto by mal byť zverený
odbornej, alebo autorizovanej firme, ktorá má správne náhradné diely, vedomosti
a skúsenosti. Tým je zaručená odbornosť opravy a Váš spotrebič má toho
správneho lekára. Opravujeme elektrospotrebiče takmer všetkých značiek. Rozsah
našej činnosti je široký aj čo sa týka sortimentu:
práčky, umývačky,
sporáky elektrické,
plynové, kombinované,
varné
dosky elektrické, plynové, indukčné,
digestory,
drobné
spotrebiče - vysávače a mikrovlnné rúry, tlakové hrnce Fagor a mnohé iné.
Ako správne objednať opravu spotrebiča
Objednávky
prijímame osobne v našej prevádzke
na Stavbárskej 38 od 11,00 do 17,00, alebo telefonicky na čísle 02/ 622 45 789
alebo 0905 513 111. Aby bola objednávka správne vybavená, doporučujeme pri
objednávaní opravy nahlásiť :
Výrobcu
– napríklad Fagor, Ardo. Elektrolux...
O aký
výrobok sa jedná – práčka, sporák...
Model –
typ výrobku napr. 5H-412
A
prípadne výrobné číslo, alebo kód výrobku, podľa pokynov operátorky
Hlavne
treba povedat popis závady..
Link: http://www.mirima.sk/Objednavka-pozarucneho-servisu-a3_0.htm
Treba
nájsť čas, aby sa technik mohol vášmu pokazenému výrobku venovať dostatočne
dlho a v rámci našej pracovnej doby. Opravy prevádzame pondelok až
piatok od 10,00 – 20,00 hod. Po 17.00 a cez víkend pracujeme za príplatok,
o ktorom vás poinformuje operátor.
Prevádzanie opráv a
záruka na vykonané opravy je v rámci Zákona o ochrane spotrebiteľa,
a Občianskeho zákonníka.
Pozor na podvodníkov
Niektorí
tiežopravári, ktorí sa chcú nekalým spôsobom obohacovať na úkor zákazníkov,
ktorí si ich telefonicky zavolajú na opravu zariadenia, inkasujú od nich
peniaze, ktoré im nepatria. Aby sa vyhli zodpovednosti, robia to pod hlavičkou
inej firmy. Telefónne číslo zákazník získa z obvyklej pravidelnej inzercie
v periodickej tlači, a dotyčný
technik-podvodník
vystupuje podľa okolností, raz pod
svojou hlavičkou, raz sa predstavuje ako zástupca firmy Elektrohelp. Pod touto
hlavičkou inkasuje zálohy a používa nejakú nepodarenú pečiatku, kde je
napísané čiastočné meno firmy Elektrohelp. Keď žiadate dokončenie zákazky,
alebo vrátenie peňazí, tak sa vám dotyčný zatajuje, prípadne nanucuje služby,
alebo výrobky ktoré si neželáte a tým podmieňuje vrátenie zálohy. Vzor
falošného potvrdenia aj s pečiatkou:
Naši technici používajú zásadne opečiatkované montážne listy a pečiatku na potvrdzovanie montážnych listov so sebou nenosia. Naše montážne listy sú očislované a technik je povinný ho zákazníkovi vydať. Preveriť identitu si môžete na uvedených tel. čislach , kde objednávate opravu, Zákazky preberá dispečer-ka, čiže nie samotný technik.